Sibian.ro

09 Jul, 2009

Michael Jackson, un pedofil fără nas

Posted by: Sibian.ro In: Antropologhia|Get Smart|Onlineotopia

Şi zic asta cu detaşarea unuia care nu se-mbrăca  în hainele lu mamă-sa ca să poată dansa cu mâna la puţă. Şi nu zic asta ca să jignesc pe nimeni, doar ca să-mi exprim detaşarea. Care este.

“Să ardă în iad.” zice o disperată, la comentariile articolului de pe Realitatea, care duce la bun sfârşit sanctificarea mediatică a celui care-mi invadează viaţa de câteva zile: Să fie violat de un negru, recomandă un alt fan rătăcit.

E vorba despre Jordan Chandler copilul îmbogăţit peste noapte – şi fără muncă aş adauga, ceea ce-l face un parvenit – după ce l-a acuzat pe ciudat de prea multă tandreţe părintească. Ştirea asta umblă a pe la noi de câteva zile, ca o fantomă prin Neverland, făcându-şi loc rapid şi pentru totdeauna în minţile tulburaţilor, care numai asta mai aşteptau.

De ce sunt atât de categoric? Nu mai suport ipocrizia. Până acum cîteva zile era ok să facem parodii, glumiţe, răutăţi, ce mai, cam toată lumea era de-acord că regele fusese gol. De faţă cu copii. Iar acum că omul a murit ştergem tot cu buretele, doar pentru că era talentat. În concluzie, dupa cum spune şi materialul de pe examiner.com, inducem ideea că atâta timp cât ai talent şi bani e ok să fii pedofil.

Şi dacă mâine, apare o a doua ştire pe CNN şi pe OTV în acelaşi timp, care să o confirme pe prima, tot n-o cred. Ştiţi de ce? Pentru că-n America nu-i ca-n România. Dacă nu era vinovat, se ducea la tribunal cu ei, din 2 timpi şi trei mişcari dovedeau nevinovaţia şi gata bâlciul. Oricum răul din punct de vedere mediatic, fusese făcut. În timpul scandalului 75% din populaţia Americii era de partea cântăreţului, iar un juriu în America este alcătuit tocmai dintr-o “bucată” de astfel de oameni. I rest my case.

Acum, ne putem relua liniştiţi vieţile plictisitoare?

PS: Şi pun pariu ca sicriul era gol

19 Responses to "Michael Jackson, un pedofil fără nas"

1 | fcb

July 9th, 2009 at 11:03 pm

Avatar

sicriul era gol, da’ umbra din tzara niciunde era bine facuta.

2 | Viorel

July 9th, 2009 at 11:17 pm

Avatar

As putea fi si eu funny, dar nu voi fi. A fost genial. Si a muncit. Mult. Foarte mult. Prea mult. Fortat sau din placere. Si s-a ratat ca fiinta sociala, dulce mediocra. Probabil insa ca din punct de vedere uman a fost mai mult decat marea majoritate a celor pe care i-am cunoscut vreodata, si nu ma exclud.

Acuma problema este ca pe langa cel cu geniul si munca mai este si cel care se ataseaza si suge. Si au supt. Parinti, frati, surori, prieteni, impresari, doctori, oameni care i-au obtinut simpatia, preoti, oameni de televiziune, descarcatori de muzica de pe net, psihologi, scriitorii de articole prin ziare sau pe bloguri si multi multi altii.

Il cred ca cel mai mult iubea copii si copilaria. Privindu-i viata atata cat este posibil, incep sa il inteleg. Si abia acum imi dau seama ca mult prea putinor oameni le-a pasat de el ca persoana. Este o practica foarte raspandita, nu e problema. Insa pentru cat a daruit, este trist ca se simtea singur si era un om singur caruia nu i se permitea sa existe, si doar sa performeze. Sa rada, sa cante si sa danseze. Sa distreze, sa fie infierat, batjocorit, sa ii fie urmarit fiecare gest, doar doar apare un show din el. Este reteta perfecta pentru a o lua razna. Si daca la toate astea mai adaugi si niste boli cumplite generate de stres…

Mie mi s-a facut mila de el. Efectiv. A murit ca un caine intr-un şanţ, din punctul meu de vedere. Ce a miscat o lume intreaga – fara sa isi dea seama – este ca a asistat la drama propriei existente. Ca orice poveste de succes, povestea lui Michael este beton pentru ca este de fapt despre cel care o priveste.

Va continua sa cante, sa rada si sa danseze pentru spectatori si 100 de ani de acum incolo. Michael va umple multe buzunare in continuare, si multi vor scrie despre el. Insa dincolo de subiect este sentimentul deja-vu-ului pe care il au cei din public. Acest deja-vu este legat de faptul ca asistam la ceva destul de grav din povestea vietii fiecaruia dintre noi.

3 | Sibian.ro

July 10th, 2009 at 4:07 am

Avatar

Imi pare rau ca am incercat sa fiu funny. Incerc sa sintetizez parerile mele in cateva idei mai simple:
A fost genial, mai ales ca dansator si compozitor. A fost un fenomen, ceea ce ne face incapabili sa-l judecam corect pentru ceea ce a fost si inevitabil cadem in cele 2 extreme: fie sa-l vedem ca o ciudatenie a naturii, o tragedie (e cam cum il vad eu), fie sa-l vedem ca un sfant un om care iubea copii, pacea in lume, Pamantul, natura etc. Sunt convins ca nici unul dintre punctele de vedere nu este corect, pentru ca sunt reductioniste si cred ca asta ma enerveaza cel mai mult la ce vad toata ziua la televizor.
Povestea in ce-am scris mai sus e un exemplu clar: cel mai probabil un fan, incearca sa curete o parte din memria colectiva negativa despre viata lui si lanseaza o stire falsa, dezmintita. Realitatea o ia de buna (fara sa fie confirmata de nicio sursa serioasa), si noi ne bucuram ca Michael a fost intr-adevar acel sfant in care “noi” am crezut. El tine deja de domeniul mitologiei si ca orice mit, Michael e ceea ce fiacare vrea ca sa fie. Nu mai exista un Michael, ci milioane de Michaeli. Ceea ce e ok.
Insa mie imi place nu-mi place sa ma mint singur. O sa ascult oricand melodii de-ale lui cu aceeasi placere in continuare, fara sa am prejudecati. Daca pentru unii e mai bine sa creada ca Micael nu era un pedofil, foarte bine.

Mi se pare ca totusi ai prezentat o imagine prea melodramatica: bietul superstar cu suflet de copil invins de interesele meschine din jurul lui si care moare intr-un sant ca un caine.

4 | Viorel

July 10th, 2009 at 7:53 am

Avatar

Ai dreptate. Black or White. Cam asa se aseaza lucrurile in media si in mentalul colectiv.

Si ai dreptate si in faptul ca sunt melodramatic. Pur si simplu asa simt acum vazandu-l mai indeaproape (inainte il vedeam pentru ca imi era infipt in cap de catre mass-media, altfel nu m-ar fi interesat viata lui). Vazandu-l acum insa m-au cuprins melodramele. In interviurile date de el am vazut un om simplu, unul dintre putinii oameni care chiar incerca sa comunice lucrurile pe care le simtea. Nu stiam ca a fost atata de bolnav cu vitiligo ala, fapt care i-a generat ulterior lupus si cancer de piele. Nu stiam ca i-a cazut un reflector in cap la repetitiile pentru reclama cu pepsi si i-a luat foc parul, de atunci trebuind sa aiba tot implanturi si meşe. Nu stiam ca nu poate dormi si ia medicamente cu pumnul.

Stiam doar ca e dintr-un scandal in altul, ca e parca de pe alta planeta. Acum insa ma intreb: dintre toti oamenii aia multi din jurul lui, hraniti bine, care traiau pe proprietatile lui si din munca lui, unul singur nu s-a uitat sa vada ca situatia lui e foarte grava? Ce mai trageau de el sa faca 50 de concerte? Asta nu putea sa stea in picioare singur, si nici pe departe nu ar fi putut da un singur concert, daramite 50. In jurul lui am vazut numai oameni setosi de bani si faima, orbi la drama lui, la nevoile lui de om printre oameni. Bai, unul singur in afara de o asistenta nu am vazut sa ii pese cu adevarat de el.

Este posibil nici el sa nu vrea cu adevarat sa fie ajutat, insa asta nu este o scuza. “Nu vroia sa ma asculte, asa ca am ramas sa il sfatuiesc, sa am grija cat pot de el, si sa fiu platit cu sute de mii si milioane de dolari pentru asta”.

Deci… sunt melodramatic. Ai dreptate. Ar trebui sa fiu mai detasat, mai relaxat, sa nu imi pese atata de cineva pe care de fapt nu il cunosc. Sa nu ma impresioneze povestea unui om atata de mult. Realmente, dincolo de expunerea mass-media, povestea lui ma intristeaza cum putine povesti m-au intristat pana acum. Ma intristeaza deoarece are foarte mare legatura cu natura umana si in toata povestea lui nu vad nici o sansa umanitatii.

5 | asd

July 10th, 2009 at 8:43 pm

Avatar

pedofil esti tu

6 | Viorel

July 11th, 2009 at 9:35 am

Avatar

Ups! Asta e nivelul conversatiei? Atunci salutare si o viata fericita cat mai fericita.

7 | Alexa

July 19th, 2009 at 11:29 am

Avatar

…Odihnete-te i pace Michael…pedofil esti tu ala care a facut situl..apreciati mai mult acest om ca el este un inger pe pamant care a fost in bataia lumii de joc…te iubesc michael

8 | crisu

July 29th, 2009 at 11:21 pm

Avatar

Auzi pedofil …..a fost un geniu ….era logic cum a ajuns cunoscut si cu bani trebuia sa fie cineva care sa profite …..au fost multi prea multi care si-au batut joc de el ….are dreptate Viorel “mult prea putinor oameni le-a pasat de el ca persoana”……pt mine e idol ….cred k m-as fi alaturat tuturor celor ca mine si am fi facut o donatie de …”viata”…dak nu mai era nimeni atunci singura ……oameni cu adevarat valorosi mor prea repede …..”Este trist ca se simtea singur si era un om singur caruia nu i se permitea sa existe, si doar sa performeze. “…ma lasa fara cuvinte ……R.I.P MICHAEL JACKSON…..KING OF POP …omul care nu va muri niciodata cu adevarat ….Love you forever …:X:X:X

9 | Madi

August 8th, 2009 at 2:21 pm

Avatar

asta e chiar stupid…….s-au gasit akm sa-l judece unii care nu vor ajunge niciodata macar 0,5% din ce a fost Michael Jackson….poate a gresit, sau poate nu, asta nu vom sti sigur nikiodata, sunt doar zvonuri……..mai bn vedeti-va de treaba voastra si lasati-l sa se odihneasca linistit….

10 | Sibian.ro

August 9th, 2009 at 5:47 pm

Avatar

Si voi cine sunteti, niste voci anonime care pun puncte de suspensie la fiecare 3 cuvinte?

11 | ADG

August 28th, 2009 at 10:46 pm

Avatar

Imi permit doua glume pe tema asta. Fiecare sa inteleaga ceea ce doreste.

1. Michael Jackson, a 8-a minune a lumii ! Din barbat negru….femeie alba.

2. Diferenta dintre pedofil si profesor este ca pedofilul iubeste intr-adevar copiii.

12 | Sara

September 8th, 2009 at 5:00 pm

Avatar

asa si daca e el un pedofil fara nas care se tine cu mana de…. (partea cu pedofil pute a minciuna de la o posta si daca se tine cu mana de ceva ce daca asta e dans arta) care e problema ta?! In loc sa spui ca nu e frumos sa spui de cineva care a murit si mai ales de o legenda. Cn esti tu un mucos de la presa care nu are ce face si se apuca sa scrie niste prostii. Hai dute si fa o plimbare si lasal pe michael sa se odihneasca in pace

13 | nu conteaza

November 27th, 2009 at 5:47 pm

Avatar

Inainte eram convins ca Michael e un pedofil deoarece doar ii ascultam muzica si nu m-am interesat de viata lui privata,insa acum cand totul a fost mediatizat la nivel mondial incep sa ma indoiesc de inclinatiile lui anormale.Cred ca ,cum spunea si Viorel a fost o ,,marioneta” pe care au controlat-o apropiatii ei.Defectul lui major a fost credibilitatea pentru ca el a crezut in familie si prieteni,defapt ei doar au profitat de el.Am vazut si familia,chiar si dupa moartea lui incercau sa mai scoata niste bani.Din punctul meu de vedere esti si va ramane o legenda.Multi stiu ca era ,,pedofil” insa putini stiu cat a ajutat copii din intreaga lume,chiar si in Romania a donat o suma mare de bani pentru un camin.
Despre articol,ce sa zic fiecare cu parerea lui despre cum am mai spus.
R.I.P MJ!

14 | Stefan

December 7th, 2009 at 4:46 pm

Avatar

Ia mai taci boule cu articolul tau!!!!!!!!!!!
El era King of PoP..

15 | cristina

February 1st, 2010 at 1:59 pm

Avatar

Pedofil fara nas e mata !Sa arzi tu in iad poponarule cu pagina asta de cacat cu tot!Cum iti permiti tu un peste imputit sa razi de Mj?Firai a drequ de homosexual handicapat!Mai bine stai cu mata si cu tactu de unde ati venit (DE PE VARIANTA) !!!!Sa mai radeti de michael ca va ia mama drequ !SUGETI PULA!!!

16 | ...

February 5th, 2010 at 1:14 am

Avatar

cred ca mintea ta obosita este bolnava dc zik asta?
foarte simplu ptr ca u ca toti prostii din media va luati unii dupa alti sa fi retardat sa crezi ca michael ar face asta cik “dansa cu mana la putza” dac ai fi un om in regula nici nu tear interesa de dansul lui dar ca sa mai bagi acuzatii ieftine la articolul tau de 2 bani ai scriso si bineinteles ca teai bagat in seama ca un om redus.
Imi pare rau ca spun asta dar nu stiu km te tine dumnezeu si pe tne si pe toti oamennii care pur si simplu au creieru ca un burete care absoarbe imediat vorbele presei ma intreb daca media nu afla (desi ff greu) ca michael wai ar fi fost pedofil ma gandesc cati dementi din lumea asta ar mai fi scris articole jegoase care nu duc nicaieri
Ma rog sa ne gandim ca viata personala a unui om e personala dar ce legatura are asta cu magia care o facea pe scena?cati idioti ar spune ca michael nu era un om de exceptie sin viata reala dar sni cea de sub luminile reflectoarelor normal ca toti cei ca tine.
Nu ripostez ptr ca orikm nimeni si nik nu o sa va vindece mintile infecte poate intro buna zi o sati reamintesti ca bun sau rau a fost un om deosebit si poate copii pe care el ia ajutat iau ramas recunoscatori pe viatza
Nu mai pot comenta nimic pe 25 februarie se fac 7 luni de cand Michael nu mai este printre noi sa dus intrun loc mai bun departe de trogloditii care lau infundat !

17 | mica

June 2nd, 2010 at 10:06 pm

Avatar

Ai putea sa te documentezi mai bine inainte de a face afirmatii gratuite de speta asta.Michael Jackson NU a fost pedofil.

18 | >:P

August 25th, 2010 at 10:27 pm

Avatar

pedofil esti tu k ma`ta

>:P

19 | ma kak pe saitu tau

July 13th, 2011 at 6:15 pm

Avatar

baa mediocrulee pedofil a fost tactu in tinerete si ti sa tras si tie ba iobagule…..ce ai ma cu Michael??iti e ciuda pe el ca e mai frumos mai bun si mai talentat ca tine??perforatias curu cu surubelnita samantaru puli mele….ingropatias destinu in voma mai bine te duci dracu pe centura…..da oricum dute dracu ca esti urat si nu te fute nimeni gazoaba zabasita….mentolatias ficatu cu otrava maa preput atomic….tea orbit tata aia dintre ochi si pizda din ceafa??

Comentariu de la